18 juli - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van ans gorp - WaarBenJij.nu 18 juli - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van ans gorp - WaarBenJij.nu

18 juli

Door: ans..

Blijf op de hoogte en volg ans

18 Juli 2014 | Nederland, Tilburg

Lieve familie en vrienden wij hebben toch wel heel veel geluk gehad dat we veilig hier zijn aangekomen .
Wat een verschrikkelijk ongeluk met dat vliegtuig . Er heerst hier Veel onrust onder de vakantiegangers over de terug vlucht .
Toch gaan we proberen te genieten van deze reis. Onze tweede dag was weer een hele mooie dag , na een geweldig ontbijt vertrokken we om 9.00 uur naar de moskee en vandaar richting een mooi paleis waar we werden ontvangen met muziek.
We vervolgen onze route richting Brastagi een plaats die ligt op 1400 meter hoogte .Het is hier een stuk kouder dan in Medan daar was het vanochtend al 38 graden. De weg hierheen was ontzettend smal met heel veel bochten en ze rijden hier werkelijk als gekken het toetert en haalt in op de meest gevaarlijke manieren.
ons hotel is weer fantastisch met zwembad en een prachtige tuin .
Morgen gaan we richting Tobameer.
Tot de volgende keer

• 18 Juli 2014 - 17:09

Nancy:

Lieve ans en mam,

Wat ben ik inderdaad blij dat jullie gewoon aan zijn gekomen. Het kwam/komt wel heel dichtbij.
    Probeer het van jullie af te zetten en vooral te genieten en we zien jullie gewoon weer gezond terug!

Geniet!

Nancy

• 18 Juli 2014 - 22:20

Raquel:

Hi mam, ons pap zorgt goed voor ons als bescherm engel! Geniet van t tobameer en blijf bloggen xx

• 19 Juli 2014 - 10:03

Stephanie:

Hoi moeke, ja das wel even een flink schrikmomentje.... Kreeg het spontaan Spaans benauwd.
    Fijn dat jullie gewoon met goede moed doorgaan! Iedere dag blijven genieten :)
    Xx

• 19 Juli 2014 - 10:55

Ria Paardekooper:

Dag lieve meisjes
    Ja dat was idd schrikken heb er niet van geslapen.....wat een drama voor zoveel families.
    Maar goed zoals ons Raquel al schrijft jullie hebben een goede engelbewaarder Cor!
    Fijn dat jullie het naar je zin hebben,geniet er lekker van en de terug reis duurt gelukkig nog even .....maar komt goed. Bid er bij de Borubuddur maar voor met zijn allen en de Boeddhas begeleiden jullie weer veilig naar huis.
    Om Ah Hum heel veel liefs xxx

• 20 Juli 2014 - 08:44

Ingeborg:

Hoi Ans, wat ongelooflijk fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Iedereen is zich idd kapot geschrokken. Julie moeten nu toch maar gewoon gaan genieten van deze vakantie. Leuk dat je dit verslag zo bijhoudt, deden wij eerste keer Australië ook. Ik blijf het volgen! Veel plezier!