31 daagse rondreis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van ans gorp - WaarBenJij.nu 31 daagse rondreis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van ans gorp - WaarBenJij.nu

Door: ans

Blijf op de hoogte en volg ans

17 Juli 2014 | Nederland, Tilburg

Na een vermoeiende maar bijzonder goed verzorgde reis met Garuda Inodonesia aangekomen in Medan op Sumatra.
we verblijven deze nacht in hotel Santika op de 11e verdieping met een geweldig uitzicht over een hele drukke stad.
onze groep bestaat uit 13 mensen en morgen gaN we per bus verder naar Brastagi , waar we ook weer een nacht v er blijven

• 17 Juli 2014 - 13:14

Ria Paardekooper:

Dag lieve meiden
    Wat fijn dat jullie veilig aangekomen zijn.
    Dat jullie met 13 personen zijn is alleen maar fijn.
    Des te meer kun je genieten van elkaar ,en elkaar ook goed leren kennen. Dat is toch voornaam op zo"n lange reis.
    Geniet er van ben voorzichtig en let op je eten.
    Hier is het ook 30 graden, maar ik ben daar niet echt blij mee.
    Lieve groetjes van je zusje

• 17 Juli 2014 - 18:09

Marianne Bertens:

Hallo Ans
    Je kunt beter vakantie vieren dan wandelen met deze tropische temperaturen. Een heel fijne tijd toegewenst in Indonesie. Geniet er alle dagen van.

• 17 Juli 2014 - 18:10

Desiree:

Fijn dat de reis goed verlopen is...lekker genieten!! Het is inderdaad wel prettig zo'n klein gezelschap, lekker cultuur snuiven. Xx

• 17 Juli 2014 - 22:39

Raquel:

Hey moeders lekker bijslapen lekker eten en pak maar een lekkere borrel dan slaap je goed dikke kus x