31 daagse rondreis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van ans gorp - WaarBenJij.nu 31 daagse rondreis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van ans gorp - WaarBenJij.nu

Door: ans

Blijf op de hoogte en volg ans

19 Juli 2014 | Nederland, Tilburg

Zaterdag 19 juli .
na een trieste avond waarop een van onze medereizigsters te horen kreeg dat haar 33 jarige collega met partner omgekomen is met de vliegtuigramp waren alle reisgenoten hierdoor ook erg aangeslagen.
welke mensen zonder geweten zitten hier achter?
maar onze reis gaat verder vanochtend om acht uur vertrokken richting Toba meer onderweg diverse stops gemaakt om te fotograferen ook een waterval gezien die eindigt in dit meer.De hele route gaat dwars door de jungle.
via Paramat richting onze bestemming en wel per boot naar het eiland Samosir waar we twee dagen zullen verblijven.
Alweer een prachtige omgeving.
En weer tot de volgende keer

• 19 Juli 2014 - 16:19

Trudy En Ton:

Hoi Ans, wat een toestand toch allemaal ook hierin NL het gesprek van de dag, veel mensen uit Brabant omgekomen. Ook hier heerst verdriet en ongeloof.Maar ik hoop dat jullie toch nog van de mooie reis kunnen genieten.Groetjes T&T.

• 19 Juli 2014 - 21:16

Ria Paardekooper:

Wat een triest verhaal en wat een verdriet in de wereld !
    Ja het is afschuwelijk we hebben hier al dagen de beelden er van ,en steeds vreselijke berichten daar over.
    Zusje wat ben ik dankbaar en blij dat jullie er een dag eerder waren !!!
    Maar goed probeer het een beetje van je af te zetten,en geniet en maak veel foto"s dat wij straks er ook een beetje van mee kunnen genieten.
    Have fun !!!!!
    Dikke kus voor jullie alle twee
    Je zusje Ria